[2s.mk-friends] maici 2012

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Sat Feb 16 16:47:51 UTC 2013

On 02/16/2013 05:24 PM, Ana Risteska wrote:

> Здраво,
>
> во текот на оваа недела би правеле втора рунда маички КИКА.
>
> За потсетување, дизајнот е:
> https://dl.dropbox.com/u/9278499/maici_2012/maichka4.pdf
>
> Сите заинтересирани нека пишат тука какви маички сакаат (тегет или
> бели), величина
> и количина, а во понеделник, од 19 часот па натаму во Хаклаб собираме
> пари за маичките.
> Една маичка чини 450 денари.

4 маички за мене, ако има црни 2 машки - 1 црна 1 тегет L величина и
двете, ако не 2 тегет машки и 2 женски 1 бела 1 тегет S величина и двете.
Би ве замолил кој може да даде пари за мене ќе му вратам викендов и плус
ќе го/ја сакам до крајот на животот :) ако не доаѓам ќе пратам пари по
Алекс.

Ако правите и #skopjehacklab како шо си испринтал уфо само за себе сакам
уште 2 такви плус на овие (значи вкупно 6) било која боја освен розева :)

--
vladan