[2s.mk-friends] Fwd: Маскирање домен?!

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Sat Feb 23 11:11:57 UTC 2013

On Friday, February 22, 2013, Ilija Iliev <strumjan at gmail.com> wrote:

> Или како и да се вика тоа :)
>
> Извинете што гњавам.
>
> Имам ваква ситуација:
> - сајт-1.мк со повеќејазици кој прикажува сајт-1.мк и сајт-1.мк/хр и
сајт-1.мк/ср за соодветните јазици.
> - имам доменХР кој сакам да го користам за хрватскиот дел и тој сега
пренасочува таму.
> - имам доменСР кој сакам да го користам за српскиот дел и тој сега
пренасочува таму.

> Но, кога ќе се пренасочи некој таму, по пренасочувањето, ја гледа
адресата сајт-1.мк/хр или ср.

> Желбата е, и по пренасочувањето да си остане адресата доменХР или
доменСР, односно посетителот да не знае дека е пренесен на некоја друга
адреса.

Мислам дека ќе ти треба за двата дополнителни домени нови виртуелни хостови
каде со помош нa mod_proxy ќе ги проксираш потребните работи.

> Веројатно е можно, јас пробував неколку варијатни кои ги најдов на
интернет за решавање со .htaccess и mod_rewrite ама безуспешно.

> Па по препорака на Глиша, да прашам некој кој тоа го знае :)
>
> Значи би сакал да е решението со .htaccess оти едно друго што се нуди со
iframe вметнување во индекс страната воопшто не ми се чини дека е паметно.

--
Sent from Gmail Mobile on my iPhone