[2s.mk-friends] NSND @ Osijek 2013

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Tue Jan 22 11:16:27 UTC 2013

On 01/22/13 11:42, Blagoj Petrushev wrote:
> Здраво,
>
> На листата [nsnd] има тред за NSND во Осијек во Февруари, последниот
> или претпоследниот викенд. Гледам дека Владан и Алекс веќе се
> пријавиле, мислам дека и јас ќе можам/сакам да одам.
> Кој е заинтересиран?

Осјек е околу 630км од Скопје, хостелите се околу 15-20е од вечер по
човек, aма ако се собереме повеќе луѓе може ќе испадне и нешто поефтино.
Не би требало да е скап градот, претпоставувам најмногу 50е ќе бидат
доволни за јадење и пиво за 3 дена.

Ако одите со коли и ако има место може да ме планирате мене од Блеград
до Осјек и назад.

Чаооо

--
vladan