[2s.mk-friends] Состанок за КИКА - Сабота 6-ти Јули

Goce Mitevski goce.mitevski at gmail.com
Sat Jul 6 18:06:22 UTC 2013

На денешниот состанок за КИКА, што траеше од 17.15 до 20.05 часот, беа
присутни Новица, Дамјан, Алекс, Јованка, Гоце, Висар, Стама и Глиша.

Се разговараше за опстојувањето на КИКА и беше одлучено на следниот
состанок, на *27 јули 2013 година*, да се одбере еден од следниве два
модели на функционирање на хаклабот:

1. Одговорноста за опстојувањето и функционирањето на КИКА да ја
преземе заедницата, односно членовите на хаклабот и Слободен софтвер
Македонија да се дистанцира од ангажманите околу хаклабот, вклучително
и оние поврзани со финансиите;

2. Одговорноста за КИКА во целост да ја преземе Слободен софтвер
Македонија, хаклабот да се користи како канцелариски простор за
потребите на Слободен софтвер Македонија и да се отвора за јавноста
само за одредени настани кои што би биле однапред најавени.

Се разговараше долго и за тоа дали има потреба хаклабот по секоја цена
да постои, дури и покрај проблемите со кои што се соочуваме во
континуитет. Одлучено беше дека хаклабот треба да продолжи да постои
со примена на еден од погоре опишаните модели.

На следниот состанок ќе биде донесена конечна одлука за моделот на
функционирање на хаклабот и без понатамошно одложуање. Па, затоа ве
замолувам да го искажете вашето мислење на темава.

Како и секогаш, сите предлози се добредојдени.

Поздрав,
Гоце

---

Goce Mitevski