[2s.mk-friends] Состанок за КИКА - Сабота 27-ми Јули

Azder azhder at gmail.com
Wed Jul 24 06:04:24 UTC 2013

> Има MOM после секој состанок на листава, отсекогаш имало.

Има извештај со заклучоци после секој состанок погрешно наречен МОМ.
Отсекогаш имало забуна што претставува МОМ, очигледно.

> Ми се чини дека вадиш од контекст изјава од друга дискусија, но не ми е
> јасно со која цел,

Точно, ти се чини. И минатиот пат не ви беше јасна мојата цел пошто ОДОКОЛУ
спомнав да има запис од тоа како течела дискусијата (што всушност навистина
е МОМ), а само со цел да бидам фин и да не потенцирам дека сте го разбрале
концептот погрешно.

> изглеа некои изговори се појаки
> од животот.

Ако  гледаш изговори и rebounds тоа си е твоја перцепција. Тоа што сум
одбрал да не идам во хаклаб, веше ВАШ ИЗГОВОР да не ја прифатите идејата
минатиот пат.

Изгледа се сложуваме, некои изговори се појаки од животот :)

Океј, појќе не (се) замарам. Поздрав.