[2s.mk-friends] Состанок за КИКА - Сабота 27-ми Јули

Andrej T. andrejtrajchevski at gmail.com
Sat Jul 27 18:11:55 UTC 2013

Денеска од 18ч. се одржа закажаниот состанок и на него присуствуваа 12
луѓе: Ана, Мите, Даме, Глиша, Дамјан, Дода, Гоце, Јованка, Висар, Миша,
Баже и Андреј.

Беа дискутирани неколку теми, меѓу кои и:
1. Кој модел ќе се избере за функционирање на хаклабот (1. Слободен Софтвер
ќе се огради од функционирањето на КИКА и нема финансиски да учевствува; 2.
Слободен Софтвер ќе го користи хаклабот како канцеларија и тој веќе нема да
биде јавен простор)
2. Дали треба да се тргне забраната за пиење на алкохол во хаклаб

За првата точка беше одбран надоградена верзија од првиот модел, односно:
хаклабот останува јавен простор спонзориран од неговите членови, а Слободен
Софтвер продолжува да учествува финансиски како член на хаклабот. Една од
причините за избирање на овој модел е тоа што се увиде дека има доволно
луѓе кои месечно ќе плаќаат за одржување на просторот и плаќање кирија.

За втората точка се одлучи следново: забраната за пиење на алкохол ќе се
тргне, со напомена дека е клучно да се почитуваат останатите правила на
хаклабот, односно во секој момент да биде јасно дека хаклабот не е место
наменето за журки, пиење, галамење и пуштање гласна музика. Куќниот ред на
хаклабот може да се најде тука:
https://wiki.spodeli.org/КуќенРед-ПредлогПромени/

Андреј Трајчевски / 078/426-717 / andrejtrajchevski at gmail.com