[2s.mk-friends] Состанок за КИКА - Сабота 27-ми Јули

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Mon Jul 29 19:27:33 UTC 2013

On 29.07.2013 00:52, Igor Stamatovski wrote:
> Оваа точка воопшто не била на дневниот ред, не знам како цело време истиот
> муабет се провлекува, а побитни прашања не се решаваат.

Се сложувам дека во овој случај требало да се дискутира само за
наведената точка на дневен ред на мејлинг листа и да не се дискутира за
теми поврзани со куќниот ред без претходна најава на мејлинг листа.

Ме интересира колку луѓе (процентуално или бројчано) бе за тргање на
забраната за алкохол во кика ? Чудно ми е како преку еден состанок се
сменило мислењето на повеќето од членовите во корист на тргање на
забраната за алкохол.

:)

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information