[2s.mk-friends] Google reader egzodus..

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Wed Mar 27 02:08:37 UTC 2013

On сре, 27 мар 2013 01:34:01 CET, Blagoj Petrushev wrote:
> Здраво,
>
> Моето решение користи dropbox + akregator, но не гледам зошто не може
> да се користи која било друга комбинација на cloud-storage + локален
> rss читач.
>
> 1) го импортирам google-reader XML dump-от во akregator.
> 2) го копирам
>       [HOME]/.kde4/share/apps/akregator
> некаде во мојот дропбокс :
>       [DROPBOX]/xy/akregator
> 3) физичката патека на конфигурацијата akregator ја заменувам со
> симлинк до онаа на дропбокс
>
> Понатаму, на секој компјутер што го користам само го правам третиот
> [...]

Проблемот е дека вака мора да користиш иста апликација (akregator) кога
сакаш да читаш.
Тоа на пр. не можеш да го направиш од мобилен.

Повеќето од луѓето кои ги знам се ориентираа кон TinyTinyRss, Георги го
хостира.
web апликација е, има remote API, така да можеш да и пристапиш и од
Android апликација (веројатно и од други). Можеш да си го читаш од
секаде, дури и на туѓ компјутер.

имплементацијата е PHP, но изгледа и функционира одлично. Можда уште
2-фактор auth му фали, но па тоа се прави и на ниво на web сервер ако
треба.

--
дамјан