[2s.mk-friends] GSoC 2013 Accepted Student Information потребни документи

Gorjan Petrovski mogi57 at gmail.com
Tue May 28 17:00:40 UTC 2013

> За првото дали може да ја сликам студентската легитимација бидејќи има

Честито, пред тебе е интензивно и интересно лето :)

Потребна ти е само потврда за редовен студент со датумот кој е назначен во
GSoC FAQ. Другиот документ само треба да го потпишеш. Тој генерално кажува
дека не треба Google да го превземат пријавувањето на данок бидејќи не
живееш во USA и не си USA граѓанин.

Среќно!