[2s.mk-friends] Радио емисија на 103

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Fri Oct 11 14:08:09 UTC 2013

Ме прашуваат од 103јка што правиме со радио емисијата, знаете, „Песната
стопан нема/Емисија за дигитална слобода“ која беше во недела од 14 до
16 часот.

Од x разни причини, кој се отсели, кој патуваше, кој му се роди дете -
емисијата во последниов период не се одржуваше.

Прашањето сега е, дали имаме намера да го задржиме терминот, со што би
требало да се организираме неколку луѓе да ја правиме емисијата или да
им го вратиме терминот назад.

Викендов не е битен пошто ќе има 15 години PMG Recordings weekend
целодневка. Али до понеделник сакам да им одговорам.

--
дамјан