[2s.mk-friends] Покана за третиот сартап митап

Aleksandar Tasev aleksandar.tasev at gmail.com
Tue Oct 15 14:45:10 UTC 2013

Можеби не те разбрав убаво, но сега како што сфаќам сакаш интервјуа да
правиш уште пред да пропаднат... Некако ми нема логика тоа, однапред да
ги урочуваме :) Морбидно е малку, да се интервјуираат за неуспех, кога
сеуште не се ни обиделе.

Ај да видиме нека тргне работата, ти биди вклучен во активностите, и од
прва рака ќе можеш да документираш, и да гледаш во логот на програмата.

Инаку како програма за пред инвеститорите, тие статистики ни се клучни
да ги водиме и унапредуваме.

Поздрав