[2s.mk-friends] spam problem [беше: Social Freelancing во Хаклаб]

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Sat Oct 19 18:22:32 UTC 2013

> Како што кажа Новица,

Мејлов(*1) од Новица мене повторно не ми стигна. Мислам дека треба
подетално да го разгледаме проблемов.

Исто така 2s.mk-friends in:spam ми даде два други мејлови од Новица
плус овој(*2) од Кузманов. На сите им ja тргнав spam лепенката.

Мене ова ми текнува дека треба да се направи:

1. Сите што сте на gmail направете search критериум 2s.mk-friends
in:spam и тргнете ги од спам.

2. Тие што не се на gmail да проверат дали кај нив има одбиени мејлови?

2. Да се провери случајно серверот да не го користи некој друг освен
мејлинг листиве за праќање спам?  Да се ограничи праќање мејлови да
биде само преку localhost за да имаме логови?

3. Да се направи ревизија на мејлинг листите?

4. Да видиме што од овие работи може да ги направиме а не сме ги
направиле: http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=en&answer=188131

п.с Дамјан е изрично во To: за случајно и овој мејл преку листа да не
отиде во спам а отворив и https://bugs.spodeli.org/issues/318

(*1) https://lists.softver.org.mk/pipermail/ossm-members/2013-October/015016.html
(*2) https://lists.softver.org.mk/pipermail/ossm-members/2013-October/015016.html
(*3) https://paste.softver.org.mk/raw/d4067fc54f2ebb5bf6113b91b179ed42