[2s.mk-friends] Social Freelancing во Хаклаб

Sasho Andrijeski andrijeski at gmail.com
Sat Oct 19 18:27:42 UTC 2013

Јас мислам дека е супер идеја. Сум размислувал за нешто слично претходно,
ама за жал не наидов на многу разбирање (заинтересираност) од страна на
другите (веројатно не сум се заангажирал доволно).

Хаклабот не е замислен за ова, ама очигледно може да „помогне“. Не гледам
причина зошто би се забранувало. Можеби може да се почне вака, па потоа
кога бројот ќе се зголеми на тие што работат и го делат просторот, си
основаат друга „заедница“ и изнајмат друг простор, нешто слично на
http://amsterdam.impacthub.net

2013/10/19 Andrej T. <andrejtrajchevski at gmail.com>

> промовира слободниот софтвер, слободна култура и споделување на знаење.
>
> Се слагам, ама треба да има и кому да го промовираме.

> *корпоративно* однесување, а мислам дека со ваква практира тоа би се случило
>
> Не би сакал ни јас, апсолутно. Идејата не е ми е хаклабот да го направам
> канцеларија, тоа и јас мислам дека нема поента. Кога почнав да работам на
> нет сфатив дека би било супер да постои место кај што ќе можам со другарите
> заедно да работам, без да направиме фирма заедно. И тоа ми е целата поента:
> јас да одам таму секој ден по неколку часа, да донесам другар и да работиме
> [...]

*Sasho Andrijeski
*

Please think of your environment and switch to electronic documents.
Printing e-mails is usually a *waste*.

The information contained in this email and any attachments is confidential
and may be subject to copyright or other intellectual property protection.
If you are not the intended recipient, you are not authorized to use or
disclose this information, and I request that you notify me by reply mail
and delete the original message from your mail system.