[2s.mk-friends] The Veritas Forum: „Формули и равенки: Верата како една непозната за математичарот од Оксфорд“

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Thu Oct 31 19:18:58 UTC 2013

On чет, 31 окт 2013 19:38:34 CET, Denis Aleksandrov wrote:
> Извини ако сметаш дека ви праќам спам. Јас сум пријател на неколкумина
> од КИКА и едноставно сакав да ве известам за настан кој мислам дека би
> ви бил интересен. Јас користам слободен софтвер долги години и уживам
> во таа слобода, па се надевав дека моите колеги хакери ќе знаат што
> значи free as in free speech. Не сакам никого да навредувам, но сакам
> сите да ја уживаме истата слобода.

Денис,
има и луѓе кои доаѓаат во хаклаб и користат слободен софтвер, а кои
исто така и одат на сатански ритуали со гласна музика и дроги. Па сепак
не пишуваат за тоа на оваа листа од проста причина што не е НА ТЕМАТА
на листава.

Или со други зборови, замисли што ќе беше доколку сите си пишуваа за
теми кои им се виделе нив интересни, без да водат грижа дека другите
членови на оваа заедница се преплатиле на листата да читаат за слободен
софтвер итн.

Еден пример на штетата е и непотребниве неколку мејлови и губење време
надвор од темата на групава.

За сѐ друго кој сака да дебатира може таа дебата да ја префрли на
facebook event-от.

--
дамјан