[2s.mk-friends] 30C3 ајмо народе

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Sep 23 14:20:20 UTC 2013

2013/9/20 Damjan Georgievski <penguinista at mail.net.mk>

> Друга опција е и Eindhoven со wizzair, ја можам да зеам комбе и да ве

Резервирајте си карти за wizzair со време, да не ги дигнат картите после ;)

Планираме и јас и Илина да идеме годинава, па сакам да прашам за смештај
што е планот,
некој хостел или нешто друго?
Може и на https://www.airbnb.de да ѕирнеме што станчиња има, па да се
собереме сите на исто место.

Поздрав,
Чомбе
П.С. Ако некој сака да дојде пред или после ССС во Дрезден на гости,
слободно нека пише ;)
П.П.С. Ако планира некој од „чесите наши“, Владан, Стојмир и Илин да оди на
ССС може да се организираме за превоз Дрезден - Хамбург