[2s.mk-friends] 30C3 ајмо народе

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Mon Sep 23 16:07:52 UTC 2013

2013/9/23 Jovan Kostovski <chombium at gmail.com>:
> П.С. Ако некој сака да дојде пред или после ССС во Дрезден на гости,
> слободно нека пише ;)
> П.П.С. Ако планира некој од „чесите наши“, Владан, Стојмир и Илин да оди на
> ССС може да се организираме за превоз Дрезден - Хамбург

Јас сум за. Лани бев со воз од Прага до Хамбург и планирав годинава да
го сторам истото.
Ако се собереме доволно луѓе ваљда би можеле да изнајмиме и кола. Отом потом.

Мислам дека лани малку се заебавме што отидовме порано и речиси цел
град беше затворен заради празниците. Оваа година би сакал да идам на
27ми и да останам ден-два после нова година.