[2s.mk-friends] не го расипувајте blog.spodeli.org

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Sat Jan 18 04:47:43 UTC 2014

On 17.01.2014 22:41, Georgi Stanojevski wrote:
> https://bugs.spodeli.org/issues/322
>
> - :(
> - Нели направивме http://spodeli-stage.blogspot.com/ за да не ги
> правите промените на ура и пола работи да се расипат.
>
> http://imgur.com/8y8C5K7
>
> 1. Скриптлетот за менување на бојата на линковите не е достапен.
> 2. Не работи скриптлетот за Статус на Хаклабот дали е отворен или затворен.
>
> 3. „Види горе десно“ и „Архива“ се излеваат.
> 4. Светлите social иконите не се соодветни за темна позадина им се
> дава преголемо значење.

> [...]

Имаме и репо кај што ги чуваме сите промени на blog.spodeli.org, Дамјан
направи
скрипта [1] што го генерира целиот темплејт.

Темплејтот беше направен бел и празен да служи како starting point за
понатамошни подобрувања кои не се случија. Подобрувањата не беа розева
лента на
менито и хедерот што го ставивме после години стоење во архива, намената
на тоа
„подобрување“ беше исто како и на ова сега, а тоа е укажување на
состојбата во
која се наоѓа блогот. Плус, немаше никаква веза ни со хаклабот, што e
примарната
намена на блогот. Логото не беше никаде инкорпорирано, електронската шема е
комплетено рандом, розевото ок, можда беше најдизајнерскиот штос, што и не е
толку дизајнерски колку што сите би сакале да биде земајќи го во предвид
целиот
дизајн на блогот.
Најдобрата работа според мене е содржината, али ако се држиме само до
содржината ни ова сега не е лошо. Пиксели лево десно не се проблемот
според мене.

На нашиот блог (покрај содржината) најдобрата работа беше статусот на
хаклабот
(отворен/затворен) и колор пикерот што го направи Шпион пошто одредени
луѓе ги
болеа очите ради контрастот.

Нови предлози беа секогаш добредојдени, Ана направи прилично добри
дизајни [2]
(пак мое лично мислење) што не ги имплементиравме за жал.

[3] е мртов?

[1] https://github.com/gdamjan/blog.spodeli.org.git
[2] https://bugs.spodeli.org/issues/34#note-37
[3] http://spodeli.blog.mk/