[2s.mk-friends] Соработка со Нова Македонија

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Tue Jan 21 21:43:33 UTC 2014

Дали сме заинтересирани за ова ?
---------- Forwarded message ----------
From: "Biserka Velkovska" <bvelkovska at gmail.com>
Date: Jan 21, 2014 3:01 PM
Subject: Re: info
To: "Igor Stamatovski" <igor.stamatovski at gmail.com>

Значи станува збор за следново:

Ќе ја обновуваме страницата технологија и имаше предлог ако сакате да се
вклучите вие, членовите на Хаклабот. Односно да продуцирате содржини, а ние
да ви овозможиме да си ги промовирате своите активности, работа, идеи на
нашите страници.
Доколку сметаш дека постои интерес, можеме да разговараме за детали и за
обемот на ангажманот.

Разговарај со луѓето, па пиши што мислиш. Ќе ми треба фидбек поскоро (во
смисла утре, задутре).

--
Biserka Velkovska
(+389) 71 386 164