[2s.mk-friends] хаклаб, пари и недоверба

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Sat Nov 15 13:08:41 UTC 2014

On 15.11.2014 11:23, Georgi Stanojevski wrote:

> [...]
> дека ова е причината за прекинување на закупот. Ова е причина да
> дискутираме и да најдеме начин за решавање на проблемот.

> Кога сме кај пари, ако може три пакети клуб мате од фрижидер да се
> испијат со доверба и секој да остава по 100 денари, значи има
> заедница.
>
> Нема да се скриеме во дупка затоа што некој не знае што е
> заедница. Хаклабот го правиме да биде јавен простор и инклузивен за
> што е повеќе луѓе со комплементарни размислувања, ама ако е јавен
> простор ќе има и вакви.
>
> Ќе собереме 200 евра повеќе и ќе покажеме дека заедно сме посилни.

+1, браво!

Ако одлучите да продолжите со хаклабот рачунајте дека јас ќе дадам
пари, ама само ако не ги чувате таму.
Не би сакал да ме сфатите погрешно, ама мислам дека проблемот е што
парите се чувале во јавен простор.
Дежурниот не би можел цело време да прати што се случува. Секакви луѓе
може да влезат, не може да се води сметка за секој што влага во
хаклаб. Парите од друга страна може да се чуваат на неко друго место,
не во јавен простор.

Овоа е прв случај да снема пари од хаклабот и одма да го затвараме? За
48 часа ни мање ни више ...

> Не го пишувам ова од позиција на основач на 2с.мк и на КИКА пошто
> не гледам што е поентата тоа да се потенцира во овој случај.

Поентата е да се заплашат луѓето со поставување ултиматуми преку
позиција на највисок авторитет?

- --
vladan