[2s.mk-friends] хаклаб, пари и недоверба

novica novica at on.net.mk
Sat Nov 15 18:19:51 UTC 2014

> Поентата е да се заплашат луѓето со поставување ултиматуми преку
> позиција на највисок авторитет?

Поентата е да потенцирам *пак* дека ако нема пари за кирија
формално-правно ќе го јаде организацијата Слободен софтвер Mакедонија.
Со самото тоа што веќе фалат околу 40.000 денари за одржување на
просторот, нужно е да се покренат прашалници.

Баш ми е жал што морам да се навраќам на ова секој пат кога ќе згусне,
али не гледам избор.

Во секој случај, по реакциите ми се чини дека сум во малцинството.
--
ннвц