[2s.mk-friends] хаклаб, пари и недоверба

Misha Popovikj popmisa at gmail.com
Sat Nov 15 19:30:26 UTC 2014

Не си Новица во малцинството.

Прашањето е кој е левериџот на заедницата vis a vis 2с.мк. Ако
постојано 2с.мк додава пари тогаш заедницата која зборуваме дека ја
има треба да демонстрира дека тоа е одржливо.

Јас не можам да давам пари овој период и се откажувам исто како што и
други луѓе коа не беа во можност не плаќаа.

Меѓутоа ако конзистентно недостасуваат пари, тогаш хаклабот е
неодржлив. Неодржлив е бидејќи нема заедница.

Ајде да додадам и уште неколку битни и небитни работи:

1. Кога ќе се додаде и тоа дека некој украл 150 евра
2. Кога ќе се додаде и дека недостасува алат

И нешто што мене ме нервира многу а е занемарливо е дека никому не му
е гајле за маргиналните обврски на 2с.мк. Ќе стигне писмо за газдата
или слично и некој ќе го стави во фиока и не му е ни гајле да прати
мејл до одговорните во 2с.мк.

Мојот предлог до 2с.мк е следен и се однесува на две работи.

Да одлучи како ќе постапи по повод тоа што недостасуваат 150 евра
бидејќи тоа не може да помине несанкционирано. Дали ќе намали клучеви,
ќе воведе евиденција на влез и излез со rfid и слично ... нека си
одлучи. Ако нема доверба има надзор - works both ways...

Да прати известување до заедницата да се преброи за да си пресмета
колку пари ќе може да дава и со тоа да види дали е ова одржливо или ќе
треба да се менува простор.

Сите што должат пари да ги исплатат на сметка на организацијата според
инструкциите кои ги има на сајт. Тоа да го сторат до 21.11.2014.

Јас бидејќи доцнам со известувањето дека не можам да плаќам, ќе
стегнам заби и ќе ги исплатам моите обврски заклучно со ноември.

И уште нешто... административните задачи поврзани со одржувањето на
хаклабот да паднат на товар на заедницата. Тоа значи да си собира и
води евиденција и да ја доставува до 2с.мк, писмата што стигаат
редовно да го известува сопственикот и слично. Тоа е мојот предлог.

поздрав

Миша