[2s.mk-friends] Барам Raspberry Pi B со P5 дупки

Nikola Gjorgjievski nikigo at gmail.com
Wed Nov 19 17:45:12 UTC 2014

Потребен ми е Raspberry Pi 256/512 со ревизија 0x4 или понова, но да не е
B+. Доколку некој e заинтересиран, а не го користи P5 portot (8 extra IO
pads), би го дал мојот 256MB(мислам дека е 0х2) и би доплатил. Сакам да
поврзам Hifiberry dac за да добијам поквалитетен аудио излез и да го
користам за стримање музика. Незнаев дека има разлики во ревизии за
портовите и се излетав го купив dac-от и сега ми стои така. Ако го купам
новото пи Б+, за него има друга верзија - hifiberry dac+ и треба пак да
нарачувам нов dac. Затоа сакам да заменам/доплатам или да купам.

поздрав
--
Nikola Gjorgjievski