[2s.mk-friends] Работилница и предавања на слободната зона во технички факултети

Damjan Velickovski damjan.velickovski at gmail.com
Fri Feb 13 14:22:16 UTC 2015

Здраво дечки,

знам дека знаете што се дешава со окупациите, па само ќе ве известам околу
моменталната ситуација.

Поради тоа што мислам дека е протребно да се работи на практични работи и
да се создаваат ад-хок работни групи кои би работеле на она што сакаат во
моментот, успеав да издејствувам да се обезбеди посебна просторија во која
ова може да се одвива непречено.

Сакам да ве поканам сите кои сакате да не поддржите и сакате да работиме
нешто слободно да дојдете. Давајте предлози што се како може да се
организира и мислам дека сите заедно може да најдеме интересни идеи за
работа. Бројот на собата кажаа дека е 110, но мислам дека не се баш сигурни
така да ќе ве известам за локацијата накнадно. Во секој случај ќе ставиме
натпис за да се пронајде полесно.

Во поглед на класични предавања, јас мислам дека е во ред да се оддржуваат
во таа просторија доколку се согласат сите. Андреј вчера ми спомна дека е
договорен нешто за во Недела, но овде не ми кажаа ништо за тоа (можеби не
знаат сите). Имаме на располагање и цел амфитеатар ама ќе треба да
контактираме со луѓе кои што се грижат за ова.

ПС
Наводно Интернетот во просторијата е слаб и никој не е сигурен дали има
прожектор. Исто и за ова ќе ве известам покасно.

Поздрав