[2s.mk-friends] WikiFem 2015

Ana Risteska a.risteska at gmail.com
Tue Mar 3 16:23:55 UTC 2015

Ако не во МКЦ, дали може да го направиме како настан во хаклаб? Во сабота
или недела?

Поконкретно станува збор за Интернет-акцијата "Меме станува феме". По повод
осми март - правење "сериозни мемиња" -
слика од некоја значајна жена (всушност повеќе и помалце познати паметни
жени, дури некои од твитер што кажале
нешто паметно) со нејзина изјава, твит, инфо за неа. Така би се
популаризирале нивните дејности и мислења и плус
лесно се шират на Интернет, полесно од википедија статија. Може и цел
тамблер да се направи, каде би стоеле сите
на куп.

Ве молам пишете мислење за било која од варијантите за тоа дали би ни
помогнале со инфраструктура во МКЦ (најдобра варијанта)
или со простор и инфраструктура во хаклаб (ако е слободен) или за ниедна.

За што и да е би било супер да знаеме до утре, 12ч. како би можеле да
направиме соодветна објава..

Фала многу,
Ана