[2s.mk-friends] Проверка на правопис на македонски со Hunspell

Goran Peoski goranpeo at gmail.com
Mon Apr 4 20:29:52 UTC 2016

Маркдаун е незгоден за пишување? О.о

Мене пак .docx ми е :D

Посебно кога самиот си создава најразлични стилови за секој збор, баш
незгодно за кога документ треба да ги има точно прецизирано пошто е
документација.

Ај вака, ако ми објасниш како работат алатките, ќе се погрижам барем за
markdown делот, лесно ми оди пишувањето во него. И ми треба запознавање со
целата материја за проверка на правопис.

--
Се читаме (Se chitame).