[2s.mk-friends] Проверка на правопис на македонски со Hunspell

Димитриј Мијоски dmjpp at hotmail.com
Mon Apr 4 21:26:14 UTC 2016

Вака, ете јас го пишувам засега упатството каде ми е опишана проблематикава, мислам дека е доволно јасна за секој да ја сфати. Само што ставив некои слики, можеш да кликнеш и да видиш. Во понатамошна иднина, се надевам, ќе нема многу потреба да се менува упатството. Види, прочитај, кажи што мислиш.

Како и да е, од овој момент, може слободно да се дава тоа напишаното на други, па некој од нив да рече еве јас сакам да работам.

Сега, фокусот треба да биде да се најдат луѓе. Еве да речеме 5-10 луѓе, секој да сработи по малку за на крај да речеме дека сме направиле производ кој треба да има широка примена, а меѓу другото е слободен софтвер.