[2s.mk-friends] 33C3 / Карти / Идење

Arangel Angov arangel.angov at gmail.com
Fri Oct 28 15:32:04 UTC 2016

http://piratepad.net/mQJ6JpSOlY

апдејтувано и 16 души сме моментално.

ќе треба да се докупат 7 карти, продажба се отвара негде у ноември.

ако си сигурен/сигурна дека одиш и имаш карта за авион или било каков друг
транспорт пиши го датумот у пад за да знаеме дека доаѓаш и да знаеме точно
колку карти треба да се докупат.

за сега не сите имаат ставено датум, ако не си сигурен/сигурна не ставај
ништо и нема да те рачунаме, времето е кратко така да мора да знаеме точно
колку карти фалат за да се организираме за купување.

истата информација е битна и за букирање смештај пошто би се организирале
по групи според датум на доаѓање/заминување.

фала.