[2s.mk-friends] Член 51 од закон за здруженија на граѓани и фондации е залепен на фрижидер во хаклаб

ttt ichtinnotl at gmail.com
Tue Dec 11 00:48:36 CET 2018

> [...] бидејќи заглавивме со подесување на принтери во линус (what else is new, eh?))
Па нема да ти работи ... само кај Дамјан работи тоа од прва. (:

> [...] а за другите можете да кажите дали ви смета ова известување да стои залепено со магнет на фрижидер.
Не ми пречи да има нешто залепено на фрижидер, или било каде, но
конкретно за членовиве и ставовиве
на фрижидер што треба да служат ко „потсетник“ мислам дека нема да
функционира тоа и поише звучи ко
„чејте да ви залепам зашто не сфаќате“.

Не дека ако стои на фрижидер нема да се деси во иднина, само ќе се
игнорира. Фино е вакви ствари да идат на мејлинг како и сега.