[Ossm-members] Re: ��

KNaum knaum666 at on.net.mk
Mon Nov 22 22:48:22 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:

>Како тоа мислиш ништо не излегува. Дискусиите беа крајно продуктивни, а
>се разговараше затоа што се работи на локализирање на еден куп проекти.
>За тоа нема официјално известување никаде, но нели си се запрашал кој ги
>превел сите тие програми на македонски што ги користиш?

Програмите се преведени нецелосно и со безброј грешки и да ти кажам
право ако планирате некои работи да ги преведувате како што прочитав на
листава, воопшто нема ни да го користам македонскиот превод, а и на
други ќе им сугерирам да не го користат...

>Листава работи со полна пареа и секој кој настапил со конкретен проблем,
>добил помош.

Хмм... А што беше со мојот проблем(и не и единствен) што го имав со
модемот. Единствено само еден човек се обиде да ми помогне во врска со тоа.

> Стварно не знам од каде ги доби тие заклучоци.

Епа сега ти види 8-)

--
"The bird fights its way out of the egg. The egg is the world. Who would be born first must destroy a world. The bird flies to God. That God's name is Abraxas"