[Ossm-members] Gimp

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Sun May 27 16:46:41 UTC 2007

> Можеби има нешто друго поважно по приоритет. Нека ти каже Јован или
> Арангел,
> тие се задолжени за локализација на апликации од GNOME, како и да е, Кире
> сака да преведува GIMP поради тоа што работи со него и како што ми кажа
> многу
> му се допадна ;)
>
> Исто така, Кире се вклучи и во локализацијата на некои содржини на Вики за
> слободен софтвер, што е особено за поздрав. Еве вака јавно да го пофалам
> за
> елан :)
>
> --
> [...]

Целото овоа е ОК. Нели мислете дека прво треба да се консултира и Владо, да
не има он нешто подсредено, да се каже дека нема веќе да работе на преводите
на Gimp и тие слични работи и после да не испадне САРМА преводот пошто ако
Владо преведувал некој збор на еден начин и сега Кире го преведе на друг
начин и така многу работи ќе се збркаат. Така да Владо дај реагирај тука и
да се искоординирате некако со Кире :)

Поздрав, Зоки.